نمایش نوار ابزار

دوره اصول تجارت بین المللی مواد معدنی با هدف تحلیل بازار

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷
مدرس دوره دکتر کیوان جعفری طهرانی، کارشناس ارشد بازارهای بین المللی معدن و صنایع معدنی بوده و دوره مذکور در 54 ساعت و از اواخر تیر ماه 97 به مدت 6 هفته برگزار خواهد شد. در پایان دوره نیز گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد. 
هدف از برگزاری این دوره تلاش در جهت مستحکم تر کردن پیوند حرفه ای صنعت و دانشگاه و فراهم کردن بستر مناسب برا ی ارتقا سطح دانش افراد به منظور ورود به بازار کار و فعالیت های اقتصادی در حوزه معدن و صنایع معدنی است.
کیوان جعفری طهرانی، مدرس دوره ” اصول تجارت بین المللی مواد معدنی” یکی از اهداف برگزاری این دوره را اشراف به دانش تحلیل بازار عنوان کرد و گفت: این موضوع می تواند در بخش بین الملل به ویژه در دوره تحریم ها موثر باشد چرا که اطلاعات به دست آمده را باید بر اساس نیازهای کشور تحلیل کنیم.
گفتنی است، پس از اتمام دوره نیز ارتباط شرکت کنندگان و اساتید دوره حفظ خواهد شد تا راهنمایی و پاسخگویی به سوالات آنها به سهولت صورت گیرد.
همچنین دانشجویانی که دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند قادر خواهند بود بصورت گروه های استارت آپی تجارت بین المللی موادمعدنی را به تدریج با حضور استاد راهنما شروع کرده و به صورت نظام مند تکمیل نموده و اجرایی نمایند.
شهریه حضور در این دوره یک میلیون و 500 هزار تومان می باشد و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز پژوهشی و آموزشی یونیدرو به شماره تماس 82084616-021 تماس حاصل نمایند.

دیدگاه ها